Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


 

HOGYAN TUDSZ LEFOGYNI EREDMÉNYESEN,

TARTÓSAN, ÉHEZÉS NÉLKÜL?

 

Holnap jövök a cikksorozat 1. részével.

Eddig olvashattál a kérdőív kiértékeléséről, amiből azt a következtetést sikerült levonni, hogy az agresszív fogyókúrák során nagy a kísértés, nehéz az étkezésekről, nassolásról lemondani. Ez sokszor oda vezet, hogy a fogyókúrák nagyon rövid idő alatt elbuknak. Ilyenkor gyakran jön a jojó hatás.

Az 1. írásomban azt ígértem, az elkövetkező időszakban megmutatom, hogy tudsz eredményesen, látványosan és tartósan lefogyni és hogy fogod tudni hosszú távon megtartani az elért eredményeket.

A következő hetek írásaiból ezt fogod megtudni. Jön 6 cikk, majd rövidebb írásokat olvashatsz hasznos praktikákkal. Lássuk, mik ezek:

1.rész: rögtön holnap jön Bíró Zsófi sikeres fogyókúrájának története, melyből meglátod, nem kell az éhezést választani, hogy sikeres legyél.

zsofi-1..jpgzsofi-3.jpg

- Eredménysort olvashatsz, amiből láthatod, ha a leírtak mentén haladsz, mennyi idő után milyen eredményekre számíthatsz.

- Zsófi elmondja, milyen sikertelen kísérletei voltak, hogy alakította át az életét, hogy étkezik, mi az, amiket betart, hogy eredményes legyen.

- Elmondja, miként változott az élete ennek eredményeként. Névvel és arccal (nem Photoshopolt smiley ) vállalja, amit elért: betartható életvitellel tartós fogyást. Ő 5 hónap alatt 9,5 kilótól szabadult meg.

Ebben a részben látsz egy pozitív példát. Látod, hogy nem lehetetlen, hogy Te is változtass az életeden. Ha kitartó vagy, fél év alatt Te is tartósan, eredményesen tudsz lefogyni.

 

2.rész: kiderül, nem szabad bedőlni a 2 hét alatt 10 kiló fogyást ígérő reklámoknak.narancsboros-fenek.jpg

- Megtudod, mi a probléma az agresszív diétákkal

- Szó lesz a narancsbőrről, miért alakul ki, és hogy a nők 90-95%-a küzd ezzel a problémával.

- Bővebben írok az éhezésről és az ennek nyomán kialakuló jojóról. Elmondom azt is, ez miért káros.

- Megmutatom, mi az a láncszem, ami a legtöbb fogyókúrából hiányzik ahhoz, hogy eredményes és tartós legyen a fogyás.

- Olvashatsz több idézetet azoktól, akik már nem tartanak a jojó hatástól.

- Ami mindenképpen fontos: a megfelelő étkezés betartása, sok folyadék bevitele és a mozgás.

Ebből a fejezetből megtudod, hogy a nyirokkeringés beindítása elengedhetetlen ahhoz, hogy tartósan és eredményesen tudjál fogyni. Megtudod, mi volt a baj az eddigi kísérleteiddel és min kell változtatnod ahhoz, hogy Te is eredményes legyél.

 

3- 4. rész: Két írás, ami bemutatja, mi az a mozgásforma, ami beindítja, felgyorsítja a nyirokkeringést.

- A mozgás szerepe az életedben.

- Ha unalmasnak találod az edzéseket, akkor keress olyan mozgásformát, ami alatt repül az idő, nem unatkozol közben.

mozgas-csalad-setal.jpg

- Sokat segít a kitartásodon, ha gyors eredményt érsz el. Látványos narancsbőr javulás már néhány alkalom után.

- Ha kitartó vagy és betartasz néhány egyszerű szabályt, folyamatos sikerélményed lesz, ami még több lendületet, kitartást ad.

- Hetente hány alkalommal és mennyi időt mozogjál, hogy zsírt égessél.

- Alakváltozás, cm-ek, kg-ok . Mennyi idő után milyen eredmények várhatók.

- Miként változik a kedved, a hangulatod, az életérzésed.

- Praktikus tanácsok a mozgás előtti étkezésről és a folyadék bevitelről mozgás előtt, alatt és után.

Ezt a két fejezetet elolvasva látni fogod, hogy már néhány alkalom után is érhetsz el eredményt, ami további lendületet ad ahhoz, hogy folytasd az elkezdett utat.

 

5. rész: MEGLEPETÉS laugh

 

6. rész: olyan emberekről olvashatsz, akik már elindultak ezen az úton.

futas-3-csaj.jpg

A további írások rövidebbek lesznek, de talán még fontosabb információkat osztok meg veled:

  •      Az  étkezésről

- Mi az a 2-3 dolog, amit ki kell hagynod, vagy csökkentened kell a fogyasztását.

- Mi az, amit be kell tartanod, hogy éhezés nélkül tudjál fogyni.etkezes-villa-zoldsegek.jpg

- Praktikák, amiket ha betartasz, sikeresebb leszel.

- Mi a helyzet a nassolással, azt olyan nehéz megállni?

Ebben a részben leírom, milyen alternatívája van az agresszív diétának. Kiderül, miként tudsz úgy fogyni, hogy közben ne kelljen éhezned.

  • Folyadék bevitelNapi 2,5- 3 liter folyadékot meg kell inni.

- Mi az a működő módszer, amit ha alkalmazol, nem felejted el meginni a megfelelő mennyiséget.hidratalas.jpg

- Milyen folyadékot ajánlott fogyasztani.

Ezt a részt elolvasva Te is látni fogod, hogy nem okoz problémát a megfelelő mennyiségű folyadékot meginnod.

  • Tűzzél ki egy célt

Személyes kedvencem. Ha nem vagy elég kitartó, nincs elég akaraterőd, kapsz egy használható ötletet.

- Gondold végig, határozd el magad és meg tudod csinálni.

Ha betartod ezt a tanácsot, sokkal könnyebben el tudod érni a célodat.

 

  •     Csinálj fél éves programot.

kerdojel-felkialtojel-2.jpg- Döntsd el előre, mit vállalsz be az étkezés területén.

- Döntsd el előre, mit vállalsz be a mozgás terén.

- Figyelj a folyadék bevitelre.

- Írd az eredményeket.

- Építsd bele a programodba a nassolást. (Igen, jól olvastad.)

A végére hagytam, de talán ez a legfontosabb rész. Hosszúnak tűnik a fél év, de ezt elolvasva látni fogod, Te is meg tudod csinálni.

Ne feledd, holnap jön az 1. rész, amiben Zsófi mondja el a történetét.

Ha még nem iratkoztál fel az e-mail listára, itt meg tudod tenni, hogy ne maradj le egyetlen levélről sem. Ha a Facebook-ról kattintottál át, nem biztos, hogy minden alkalommal el tudlak érni az értesítővel.

KATTINTS IDE!

 

 

Képgaléria