Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


4. rész: Ötletek az InfraShape használatához

 

 

HOGY HASZNÁLD  AZ INFRASHAPE-T, HOGY MINÉL SIKERESEBB LEGYÉL?

 

 

Emlékszel, az előző részben szó volt róla, hogy az infra, a vákuum  és a mozgás kombinációja jelentősen fel tudja pörgetni a keringésed. Ez pedig gyors és látványos eredményt hoz a narancsbőrös területeken. Már 1-2 alkalom után lehet változást látni, de 5-6 edzés után látványos eredmények jönnek. Ez a pozitív visszajelzés pedig komoly lendületet és elszántságot ad a kilók ellen folytatott harcodhoz.

De mik azok a beálltások, azok a praktikák, amit alkalmaznod kell ahhoz, hogy eredményesen tudjál dolgozni a narancsbőr ellen. Hogyan készülj fel egy edzésre, hogy a leghatékonyabban tudjál zsírt égetni?

 

eliza-izabella.jpg

 

Nem kell kísérletezned, ebben a részben leírom Bicskei Izabella tanácsait. Ő az InfraShape szakmai partnere, a  TF-en végzett és anatómiát is tanult. 9 éve dolgozik mint személyi edző, ebből 2,5 éve használja az infrás kerékpárt is és rengeteg tapasztalatot gyűjtött. Zsófi is elmondja az edzések során szerzett tapasztalatait. Megtudod, milyen programokat, beállításokat használ, amik neki működnek. Olyan tanácsokat kapsz, amiket csak követned kell.

Természetesen az edzéseket neked kell végigcsinálnod, de ez az útmutató rengeteg segítséget ad.

Nem lehet mindenki számára egységes beállításokról beszélni. Sőt, látni fogod a használat során, hogy egyik napról a másikra is változik a teljesítő képességed, az aktuális állapotodtól, hangulatodtól függően.

 

 

Izabella tanácsai

 

Amikor elkezded az edzéseket, mindenképpen a fokozatosság elve alapján haladjál. Ha nem vagy folyamatosan edzésben, akkor az első alkalommal érdemes a manuális programot választanod. A lányok is általában ezt szokták javasolni.

Figyeld a tested jelzéseit, elsősorban azt, mennyi idő után kezdesz izzadni. Akkor jó az edzés, ha néhány perc múlva elkezdődik az izzadás és a teljesítő képességed kb. 80%-án pörögsz. Nem kell kihajtanod magadból a 100%-ot, hogy ki se tudjál szállni a gépből, de érdemes a testednek egy  erős terhelést adnod, hogy igazán hatékony legyél és minél előbb jelentkezzen az eredmény. A következő alkalommal feljebb veheted az infra hőmérsékletét és a vákuum ellenállását.

1-3 edzés után már érdemes program alapján tekerned. Ebben természetesen a lányok segítenek.

  • „Könnyű séta”  program. Erősen túlsúlyosaknak ajánlott.
  • Aerobic program. Edzettebbeknek, elsősorban vékonyabb testalkatúaknak ajánlott.
  • Kemény edzés. Kifejezetten sportolóknak ajánlott.
  • Nyirokmasszázs. Ez a legtöbbet használt mód. Elsősorban narancsbőrre és zsírégetésre ajánlott.

Érdemes ez utóbbit használnod, a gép diktálja a tempót, nem lustulsz bele az edzésbe, sokkal hatásosabb lesz. A vákuumot az első edzéseken tapasztaltak alapján beállítják a lányok. Ez idő közben folyamatosan változik, így is gyorsítva az anyagcserédet. Az ellenállást saját magad tudod szabályozni menet közben. Ha vékony a testalkatod, emeld fel, egyébként érdemes 0 és 2 közötti értéket beállítani.

A 30 perces program után irány a tekerés. Innét kezdve használd manuális üzemmódban az InfraShape-t. Addigra a szervezeted felpörgött, már „csak” a kalóriákat kell égetned. Arra figyelj, a sebesség minimum 11 km/h legyen, az alá ne csökkenjen.

Így használva az InfraShape-t, egy edzés alatt 1000-1200 kalóriát tudsz elégetni. Tudom, hogy ez első ránézésre soknak tűnik, de gondolj csak bele: maga az infra használatával közel ugyanannyi kalóriát égetsz el, mint ugyanannyi idejű futással.

 

Zsófi praktikái

 

Edzés előtt mindig megiszik 0,5 liter L-karnitinos italt, edzés közben pedig elkortyolja a maradék fél litert. De miért is pont L-karnitint tartalmazó folyadékot fogyaszt? Ez az anyag a zsír energiává alakításában játszik fontos szerepet és ezáltal jelentősen segíti a fogyást.

A vákuumot Ő 10 és 20 közötti értékkel kezdte, ezt most 15-27-es értékek közé állítja. Hetente 2 edzéssel kezdett, kb. 3 hónap után már heti 3 alkalommal teker.

A sebessége eleinte 14km/h volt, azt a hónapok során 17-18-as értékre tornázta fel.

Az ellenállást alacsony értéken hagyja, 0 és 2 között. Viszont minden 5-6. alkalommal felemeli az ellenállást és „hegymenetben” teker. Ez tapasztalata alapján hihetetlenül felpörgeti az anyagcserét, másnap ingajáratban közlekedik a mosdóba.

Mint elmondta, azért is élvezi különösen ezt a mozgásformát, mert itt egyedül van, úgy érzi, az InfraShape-n eltöltött időt csak saját magára fordítja és jobban ki tud kapcsolni. Az edzések után mindig vidám a hangulata, akkor is, ha rosszabb kedvvel kezdi el.

 

Tippek, ötletek

 

30 vagy 45 perces edzést válasszál? Izabella elmondta, hogy az edzés első 20 percében szénhidrátot éget a szervezeted, utána kezdődik el a zsírbontás. Ez alapján mindenképpen érdemes a 45 perces tekerést választanod, mert nem 1,5-szeres lesz a hatásfok, hanem annál sokkal több.

Heti 2-3 tekerés a javasolt. Ez megindítja annyira a tested anyagcseréjét, ami eredményre fog vezetni. Emellett érdemes más mozgást is beiktatnod az életedbe heti 1-2 alkalommal. Ez lehet akár séta is. Könnyebb mindet úgy végezned, ha van melletted társ is, akit rá tudsz erre venni. Akár barátnő, akár a párod, de ha van kutyátok, Ő is biztosan örül neki, ha elviszed egy tempós, 1 órás sétára.

Folyadék bevitel. Már többször írtam, de nagyon fontos: edzés előtt igyál meg legalább fél liter folyadékot és közben is kortyolgassál, hogy minél jobban tudjál izzadni, beinduljon a keringés és hatásosan tudjál méregteleníteni, mert ez a fogyás alapja. Ne szénsavas italt fogyasszál és főleg ne cukros italokat!

Étkezés: valószínűleg nem mondok újdonságot, de ne teli gyomorral és ne is éhesen érkezzél. Az a jó, ha edzés előtt 1-1,5 órával már befejezed az étkezést.

Mennyi idő után és milyen eredményre számíthatsz? Természetesen ez is egyénenként változó. Az idegrendszernek 6 hét kell, hogy feldolgozza a változást. Ez azt jelenti, hogy bár cm-ben már általában 3-5 hét után látszik eredmény, a súlycsökkenés általában a 6. hét körül indul be. Van, akinél már előbb látszik az eredmény, de az is előfordult már, hogy 3 hónapra is szükség volt ehhez.  Ne keseredj el, ha nem indul el gyorsan, utána már folyamatos változás várható. Természetesen a mozgáson kívül nagyon sok múlik a megfelelő étkezésen is.

Ha már elérted azt a testsúlyt amire vágytál, a fenntartáshoz heti 1 alkalom InfraShape javasolt.

 

ficko-hoppa.png

 

Összefoglalva

 

Érdemes az InfraShape-t választanod az alakformáláshoz, mert már az első néhány alkalom után látványos eredményeket érsz el a narancsbőrös területeken. Ez hatalmas lendületet ad a folytatáshoz. Elhiszed, hogy neked is sikerülni fog és sokkal lelkesebb, kitartóbb leszel. Gondolj csak bele, először csak Te látod, majd a párod is észreveszi a változást. Később, amikor már centikben mérhető az eredmény, fel tudod venni a régebbi nadrágokat, ruhákat. Ekkor már a szűkebb környezeted is észreveszi. Ha elég kitartó vagy, egyre többen jegyzik meg . A barátnőidtől megkapod a „Hű, de jól nézel ki!” bókot, majd a „Mennyit fogytál?’ kérdést. Ezek azok a pillanatok, amikor további megerősítést kapsz, hogy jó úton jársz, barátnődnek pedig büszkén mesélheted, hogy miként sikerült mindezt elérned.

 

infra-csajjal.jpg

 

Szeretnéd kipróbálni Te is az InfraShape-t?

 

Készültem neked egy ajánlattal. Kattints ide és vigyél mindent a bónuszokkal együtt. Ha bizonytalan vagy, akkor sem kockáztatsz semmit, mert pénz visszafizetési garanciát vállalok.

Tartunk egy kis szünetet, vasárnap jön a következő rész. Igazából már most mindent tudsz, hogy a sarkadra állj. Ha érzed magadban az erőt, akkor irány és cselekedj. Ha még további indokokat keresnél, akkor a következő részből azt is meg fogod kapni.