Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Eredményes fogyókúra

EZZEL JÖVÖK A KÖVETKEZŐ HETEKBEN

 

Nagy dobásra készülök. Figyelj, mert a következő hetekben egy olyan gyakorlatias cikksorozattal jelentkezem, amilyet szerintem még senki nem osztott meg a közönségével. Témája a fogyás, a fogyókúra és a mozgás. Úgy gondolom, ennek a végére érve sok embernek megváltozik a fogyásról alkotott látásmódja. Ennek egyik állomása volt a 3 hete közzétett kérdőív, melyre 112-en reagáltatok. Ez jelentősen nagyobb szám, mint amire számítottam. Köszönöm mindenkinek, akik kitöltöttétek és ezzel segítettétek a munkámat. A beérkezett válaszokból megtudtam, hogy mi a legtöbb fogyási kísérlet buktatója.

A következő hetekben erről fogok írni, valamint arról, miként tudsz

 

EREDMÉNYESEN, LÁTVÁNYOSAN ÉS TARTÓSAN

LEFOGYNI ÉS HOGY FOGOD TUDNI MEGTARTANI

HOSSZÚ TÁVON AZ ELÉRT EREDMÉNYEKET.

 

 Az elmúlt hetekben sokat dolgoztam azon, hogy ez a cikksorozat megszülessen. Sok buktatója van egy fogyókúrának. Koplalás, kísértés, bukások, jojó hatás, amikor visszajön a leadott súly, vagy még több. Alaposan körbejártam ezt a témát, azt vizsgálva, hogy csak diétával lehet eredményeket elérni? 

meditacio-1024x675.jpeg

Vagy van más mód is a fogyásra? Nagyon gyorsan kiderült, hogy nem kell feltétlenül agresszív diétába kezdened ahhoz, hogy átütő sikereket tudjál elérni. Úgy gondolom, hogy ez a legjobban sikerült segítség lesz, amit adhatok neked. És mindezt egyszerű, közérthető formában fogod megkapni.

 

AKIK SEGÍTETTÉK A MUNKÁMAT 

 

Találkoztam személyi edzővel, akinek 9 éves tapasztalata van, a Testnevelési Főiskolán végzett és anatómiát is tanult. Beszéltem dietetikussal, valamint sok emberrel, akik elbuktak a fogyó kúra során. Megosztották tapasztalataikat olyanok is, akik sikeresen teljesítették a kitűzött céljukat, vagy éppen túl vannak a sikeres kezdésen és most az első eredmények láttán önbizalommal telve folytatják a megkezdett útjukat. Mi a közös bennük? Miért buknak el sokan? Akik sikeresek, hogy csinálják? Ez lesz a következő cikksorozat témája.

Úgy gondolom, ha neked még nem sikerült elérned az áttörést, akkor olyan segítséget fogsz kapni, ami lendületet és ötleteket fog adni egy újabb kísérlethez. És ha elhatározod magad, ha fejben is eldöntöd, hogy „IGEN, AKAROM!”, akkor meg is fogod tudni csinálni.

 

MIRŐL FOGSZ OLVASNI?

 

ficko-hoppa.pngA következő hetekben olvashatsz emberekről, akik elérték, amit akartak. Szó lesz a mozgás fontosságáról, hogyan és mennyit mozogjál, ami éppen elég és kedved is legyen hozzá. Narancsbőröd van? Látványos eredményt tudsz elérni a problémás területeken. Étkezési tanácsokat is kapsz, hogy ne kelljen koplalnod. Szó lesz benne anyagcseréről, közérthető módon. Arról is írok, mennyire fontos a sok folyadék bevitele és ezt hogy tudod megoldani, hogy ne a nap végén jusson eszedbe, hogy „Ma még nem is ittam csak 3 dl-t”. És mégis, hogy legyél kitartó, hogy ne add fel 1-2 hét, esetleg 1 hónap után. Hogy a végén magabiztosan, büszkén mondhasd el, hogy megcsináltam és sokkal jobban érzem magam mint azelőtt.

 

A KÖVETKEZŐ LEVÉL

 

Vasárnap jön a következő levél, mely a kérdőívre adott válaszok összesítését fogja tartalmazni. Megmutatom, milyen következtetéseket sikerült levonni belőle és meglátod, hogy sikerülnek a fogyási kísérletek másoknál.

Ha még nem iratkoztál fel az e-mail listára, itt meg tudod tenni, hogy ne maradj le egyetlen levélről sem. Ha a Facebook-ról kattintottál át, nem biztos, hogy minden alkalommal el tudlak érni az értesítővel.

       

IRATKOZZ FEL ITT! 

                                                      

 

U.i.: kövess minket és megmutatom a következő hetekben, mire van szükséged ahhoz, hogy eredményesen, látványosan és tartósan tudjál lefogyni. Látni fogod, hogy tudod megtartani az elért eredményeket. Mindezt kínzó koplalás nélkül. És semmi jojó hatás.