Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Kérdőív értékelése

EGY KÉRDŐÍV ÉS AMI MÖGÖTTE VAN

Először is szeretném megköszönni mindenkinek, aki kitöltötte és visszaküldte a kérdőívet. Jelentősen több, összesen 112 kitöltött visszajelzést kaptam. Így sokkal szélesebb bázisból tudtam dolgozni, mint amire számítottam.

És akkor lássuk a kérdéseket és az eredményeket:

A narancsbőr

Elsősorban a fogyás elősegítésére, a narancsbőr ellen, vagy mindkettőre használod az InfraShapet? narancs-bor.jpg A válaszok 13%-a csak a fogyást, 14%-a csak a narancsbőrt jelölte meg. És mondhatni majdnem 4-ből 3-an, összesen 73%-ban  mindkettőt jelöltétek. Ez azt jelenti, hogy a válaszolók 87%-a szeretne javítani a cellulit problémán. Ez elsőre meglepően magas számnak tűnik, de közel sem az, ha tudjuk, hogy a nők 90-95%-a küzd a narancsbőr problémájával. Később még részletesen is fogok írni róla, hogy miként alakul ki, mi okozza és elsősorban arról, miként tudsz hatékonyan tenni, hogy nálad is javuljon a helyzet.

Mi az, amit a legnehezebb megtartani a fogyókúra során?     

lakoma.jpgItt nem meglepően az étkezés visszafogásán volt a fő hangsúly  50 szavazattal. 34-en megemlítettétek a nassolást és mindössze 4-en a mozgást. Vagyis: 95%-ban nehézség volt az étkezés és a nassolás elhagyásával, ami komoly kísértést okoz. Talán számodra is meglepő lesz, de később megmutatom, hogy sok igazság van abban, amit most írok: a kemény diéták az esetek nagy többségében csúfos kudarcra vannak ítélve. Felejtsd el, hogy ily módon akarsz lefogyni. 4 nap múlva következő írásom erről fog szólni.

A fogyókúra buktatói és a kitartás

Egyben írom le a 2 kérdésre adott válaszok tapasztalatát. Ha nem sikerült teljesítened a célt, annak mi volt az oka?

-Kitartás hiánya: 32 válasz

-Sikerült teljesíteni: 10!

-Edzések, sportolás elmaradása: 7 és

-Egyéb 7/ itt volt pajzsmirigy probléma, időhiány, de van, aki még keresi az okát J/

Mennyi ideig tudtad tartani a fogyókúrát?

-Napok, hetek: 19

-Max. 1 hónap: 14

-2-3 hónap: 22

-Több, mint 3 hónap: 24

Vagyis 69%-ban a kitartáson és az étkezés betartásán bukott el a diéta és mindössze 13%-ban kaptam olyan választ, hogy sikerült teljesíteni a kitűzött célt. Valamint még egy érdekes következtetés: a fogyókúrák 42%-a elbukott 1 hónap alatt és csak 30%-a, ami tovább tartott 3 hónapnál.

Visszatérnék az előző pontra: biztos, hogy a kemény diéta a jó módszer? Igen, fontos az étkezés, de nem kell, hogy ez az éhezést jelentse.

A rettegett jojó

jojo-dieta.jpgVégül még egy érdekes pont: 60%-ban már találkoztatok a jojó effektussal. Azaz a leadott kilók a fogyókúra után visszajöttek, sőt, még több is. Ezért is érdemes lesz tovább olvasnod, mert leírom, mi az a módszer, amit ha betartasz, nem kell tartanod attól, hogy visszaszeded a leadott súlyt.

És végül idézném Orsi sorait, aki arra a kérdésre, hogy jelentkezett-e nála a jojó effektus, a következő választ adta:,,Amikor nem életmódváltás volt, csak diéta.” Az Ő célja 10 kg leadása volt, amit sikerült is teljesítenie. 

Holnap jelentkezem a következő írásommal, melyben kapsz egy tartalomjegyzéket a teljes cikksorozatról és rövid összefoglalókat 1-1 írásról. Kedden pedig érkezem az első teljes cikkel!

Ha még nem iratkoztál fel az e-mail listára, itt meg tudod tenni, hogy ne maradj le egyetlen levélről sem. Ha a Facebook-ról kattintottál át, nem biztos, hogy minden alkalommal el tudlak érni az értesítővel.

 

 

Úgy gondolom, érdemes rászánni az időt és végig olvasni az egészet, mert rengeteg hasznos, gyakorlatias tanácsot fogsz kapni, melyből ha egy-egy ötletet tudsz csak hasznosítani, akkor már alapjaiban megváltoztathatod az életed és sokkal elégedettebb lehetsz magaddal.